آموزش نوشتن رزومه ی حرفه ای با کمک هوش مصنوعی Kickresume

Saturday، ۲۵ Shahrivar ۱۴۰۲

آموزش نوشتن رزومه ی حرفه ای با کمک هوش مصنوعی Kickresume

Kickresume AI: ابزاری قدرتمند برای ارائه رزومه شغلی و حرفه ای

با معرفی هوش مصنوعی روش کار، ارتباط و تجزیه و تحلیل داده ها دچار تغییرات بنیادین شد. ابزارهای هوش مصنوعی به یک جزء ضروری از کار طیف گسترده ای از متخصصان تبدیل شده اند. آنها به شما اجازه می دهند بنویسید، برنامه های بازاریابی بسازید، کدنویسی کنید و طراحی کنید. یا حتی رزومه تهیه کنید.فرقی نمی کند برای اولین بار قرار است وارد بازار کار شوید یا به دنبال فرصت های جدید شغلی باشید. داشتن رزومه ای که از نظر بصری جذاب بوده و از نظر محتوایی بتواند توانایی ها و شاخصه های مهارتی شما را به بهترین شکل ممکن به کارفرمایان بالقوه معرفی کند اولین گام در یافتن شغل مناسب است.

از زمانی که ChatGPT برای استفاده عمومی منتشر شد، ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی زیادی در دسترس هستند. Kickresume (کیک رزومه) یکی از آن‌هایی است که به‌ویژه برای ایجاد رزومه به‌راحتی به لطف پروتکل‌های هوش مصنوعی طراحی شده است.Kickresume مجموعه ای از ابزارهای حرفه ای همه کاره است که به شما کمک می کند تا با کمک هوش مصنوعی و قالب های قابل تنظیم، یک رزومه یا نامه پوششی زیبا در چند ثانیه ایجاد کنید.

این پلتفرم با استفاده از الگوریتم‌های قدرتمند و پردازش زبان طبیعی، محتوا، قالب و طراحی برنامه شغلی را تحلیل و بهینه می‌کند. این امر به کارجویان اجازه می دهد تا توانایی های خود را در بهترین حالت ممکن ارائه دهند و شانس خود را برای گرفتن مصاحبه شغلی افزایش دهند.

Kickresume کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که رزومه شما به درستی قالب بندی شده است و شامل کلمات کلیدی و عباراتی است که ATS (سیستم ردیابی برنامه) به دنبال آن هستند و شانس شما را برای جلب توجه کارفرمایان بالقوه افزایش می دهد.

Kickresume از فضای ذخیره‌سازی ابری استفاده می‌کند، بنابراین می‌توانید فایل‌ها را هر چند بار که بخواهید از پروفایل خود دانلود کنید. همچنین می توانید آنها را در فیس بوک، توییتر، لینکدین، مسنجر یا واتس اپ به اشتراک بگذارید.

این شرکت در خارج از براتیسلاوا، اسلواکی فعالیت می کند، اما دفاتری در فلوریدا نیز دارد. تاکنون بیش از 2.5 میلیون نفر به لطف Kickresume توانسته اند در شرکت هایی مانند تسلا، گوگل، اسپیس ایکس و غیره استخدام شوند.

Kickresume AI چگونه در نوشتن رزومه کمک می کند؟

پس از ورود به پلت فرم، به ابزارهای مختلفی دسترسی خواهید داشت که شما را برای ایجاد رزومه حرفه ای راهنمایی می کند. اولین کادر متنی از شما در مورد نام و آخرین تجربه کاری شما می پرسد. برای شروع طراحی رزومه ای که دوست دارید می توانید قالب های مختلفی را انتخاب کنید. رابط کاربری بسیار بصری و آسان است.

پانل ایجاد دارای بخش‌های مختلفی برای پر کردن اطلاعات شخصی مانند تجربه کاری، مهارت‌ها، سرگرمی‌ها و نقاط قوت است. برخی از گزینه ها برای کاربران پریمیوم انحصاری باقی می‌مانند، مانند تعداد مهارت‌ها برای تکمیل، سفارشی‌سازی نماد و موارد دیگر. مولد متن مبتنی بر هوش مصنوعی می تواند به شما در پر کردن زمینه تجربه کاری کمک کند. همچنین نمونه‌های واقعی دیگر کاربرانی را که رزومه خود را در وب ایجاد کرده‌اند، برای ارجاع واضح‌تر ارائه می‌کند.

بخش طراحی به شما امکان می دهد از بین الگوها انتخاب کنید یا طرحی را به صورت دلخواه ایجاد کنید. شما همچنین می توانید طرح خود را توسط رنگ، فونت و قالب سفارشی کنید. کاربران پریمیوم گزینه های دیگری نیز در دسترس خواهند داشت.

پس از آماده شدن رزومه، می توانید آن را در قالب PDF یا Word دانلود کنید. همچنین می‌توانید آن را به ایمیل خود ارسال کنید یا در پلتفرم های Google Drive یا Dropbox ذخیره کنید.

سیاست امنیت اطلاعات کاربران در Kickresume

Kickresume یک افسر حفاظت از داده دارد که می توانید شخصاً در اسلواکی یا از طریق ایمیل به آدرس hello@kickresume.com با آن تماس بگیرید. Kickresume با GDPR مطابقت دارد. همچنین، هنگام ثبت نام برای اولین بار، شرکت از شما دو نوع مجوز می خواهد:

  • دریافت مطالب بازاریابی بر اساس اطلاعات شخصی
  • موافقت کنید که شرکت ممکن است اطلاعات شخصی شما را با کارفرمایان به اشتراک بگذارد.

این مجوزها اختیاری هستند و می توانید در هر زمان نظر خود را تغییر دهید. برای پس گرفتن رضایت، کافی است با افسر حفاظت از داده ها تماس بگیرید و رضایت خود را پس بگیرید.

طبق سیاست حفظ حریم خصوصی در وب سایت رسمی Kickresume، شرکت داده های شما را منتشر نمیکند یا نمی فروشد. ممکن است گواهینامه شما را در وب سایت خود پست کند، اما می توانید از Kickresume بخواهید آن را حذف کند.

این شرکت اطلاعات شما را به مدت پنج سال از آخرین ورود به سیستم ذخیره می کند، اما شما حق دارید درخواست حذف اطلاعات خود را از سیستم کنید. برای محافظت از حریم خصوصی شما، Kickresume از فناوری SSL برای رمزگذاری اطلاعاتی که ارائه می کنید استفاده می کند.

چگونه از Kickresume AI استفاده کنیم

مرحله 1: ابتدا به سایت این سرویس بروید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. می توانید با حساب کاربری گوگل، لینکدین، فیس بوک و ایمیل خود ثبت نام کنید.

مرحله 2: با شرایط خدمات و خط مشی موافقت کنید و روی ادامه کلیک کنید.

مرحله 3: پس از ورود به سیستم بر روی گزینه « Create New Resume» کلیک کنید.

مرحله 4: در این مرحله هوش مصنوعی شروع به پرسیدن سوال در مورد نام و مشخصات شغلی شما می کند.

مرحله 5: هوش مصنوعی به شما الگوهایی را پیشنهاد می کند که می توانید برای ایجاد رزومه خود انتخاب کنید.

مرحله 6: هوش مصنوعی ورودی شما را تجزیه و تحلیل می کند و محتوای شخصی سازی شده برای رزومه و نامه شما تولید می کند. می‌توانید نتایج را پیش‌نمایش کنید و تغییرات دلخواه را انجام دهید. پس از رضایت از نتایج، می توانید رزومه خود را با فرمت PDF یا Word دانلود کنید.

لازم به ذکر است که برای استفاده از ویژگی های این سرویس به صورت نا محدود از نسخه پرمیوم این سرویس میبایست استفاده کنید.

با تشکر فروشگاه پارس پرمیوم