کاربر گرامی و خریدار محترم،
ضمن تشکر از شما بابت انتخاب سایت پارس پریمیوم جهت ارائه خدمات، به اطلاع میرساند هرگونه استفاده از این سایت، اعم از عضویت، خرید محصولات و استفاده از هر یک از خدمات، به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین سایت پارس پریمیوم است. لطفاً مفاد زیر را به دقت مطالعه نمایید.
استفاده شما از فروشگاه اینترنتی پارس پرمیوم و سفارش کالا از این پایگاه به معنای توافق کامل شما با شرایط و ضوابط زیر تلقی میگردد.
این توافقنامه از لحظه استفاده از خدمات سایت پارس پریمیوم از یک طرف از جانب وبسایت parspremium.ir به عنوان ارائهدهنده خدمات و از طرف دیگر از جانب مشتری (شما، شرکت شما، وکیل شما، نماینده شما، جانشین یا مورث شما) قابل استناد است.
توجه داشته باشید که کلیه اصول و رویههای سایت پارس پریمیوم منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرفکننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه میباشد. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و خدمات تغییری ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و بهروزرسانی خواهد شد و کاربر توافق میکند که استفاده از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
در این قوانین «کاربر» به هر شخص حقیقی یا حقوقی که اقدام به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سایت پارس پریمیوم کند، گفته میشود. «فروشنده» نیز وبسایت اینترنتی پارس پرمیوم به آدرس parspremium.ir میباشد. «محصولات» و «خدمات» قابل ارائه شامل تمامی اشتراکهای پریمیوم سرویسها و اپلیکیشنها است.
محل فعالیت و ارائه خدمات مجموعه پارس پرمیوم در کشور عزیزمان ایران بوده و این مجموعه خود را متعهد به رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران میداند.
حیطه فعالیتها و مسئولیتهای پارس پریمیوم تحت چهارچوب و ضوابط ناظر به محل فعالیت و عرضه خدمت که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت وضع شده، میباشد.
پارس پرمیوم جهت بهبود در ارائه خدمات به کاربران، این حق را برای خود قائل است که قوانین و شرایط استفاده از وبسایت را تغییر دهد. تغییرات اعمال شده در قوانین در این صفحه به اطلاع کاربران میرسد و کاربران موظف هستند نسبت به مشاهده و مرور دورهای این صفحه اقدام نمایند تا از تغییرات احتمالی آگاه شوند.
پارس پریمیوم به حریم خصوصی کاربران احترام گذاشته و خود را پایبند و متعهد به حفاظت از اطلاعات خصوصی کاربران میداند. محتوای حساب کاربری و اطلاعات کاربران نزد پارس پریمیوم محرمانه است و این حقوق را نقض نمیکند.
تمامی لایسنسها و اشتراکهای گردآوری شده در پارس پرمیوم از شرکتها و کمپانیهای ثالث خارجی (غیر بومی) تهیه میشوند که کشور عزیزمان ایران را تحریم کردهاند و هیچ گونه لایسنس و اشتراک سایت یا سرویسهای صاحب امتیاز داخلی در این سایت به فروش نمیرسد.
پارس پرمیوم امکان طرح شکایت یا دریافت پشتیبانی در طول اشتراک را از طریق سامانه پشتیبانی وبسایت فراهم میکند.
اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود ایمیل و پیامک حاوی کد خرید از سایت به کاربر نرسد، موجب از بین رفتن حق کاربر نمیشود. همچنین پارس پرمیوم مسئولیتی در قبال خرابیها و یا عدم سرویسدهی به دلیل اختلال در سرویس اینترنت و سایر زیرساختهای مورد نیاز ندارد.
علیرغم این که در مجموعهی پارس پریمیوم، در مواقع طرح شکایت، اولویت اول جلب رضایت مصرفکننده و مصالحه با مشتری میباشد، در صورت ناتوانی در حل اختلاف، نقش مرکز (وزارت صنعت، معدن و تجارت) را به عنوان میانجیگر در جهت حل اختلافات مسالمتآمیز میپذیرد.
کاربر موظف است علاوه بر رعایت و پذیرش قوانین پارس پرمیوم، قوانین شرکت تولیدکننده نرمافزار یا سرویس ثالث را نیز رعایت نماید. در صورت تخطی از قوانین، مسئولیتی متوجه پارس پرمیوم نخواهد بود.
تمامی مطالبی که در این وبسایت، نظیر بخشهای “مرکز آموزش” یا “سامانه پشتیبانی” و"نکات مهم محصول"... منتشر میگردند، در حکم قوانین بوده و رعایت و پذیرش آنها توسط کاربر الزامی میباشد.
هر مشتری موظف است برای خرید از سایت پارس پرمیوم، مالک یک ایمیل و شماره تلفن شخصی متعلق به خود باشد. در صورتی که اثبات شود اطلاعات دریافتی متعلق به شخص دیگری است، مجموعه پارس پرمیوم میتواند از ارائه خدمات امتناع ورزد.
آدرس ایمیل کاربر بهعنوان محل دریافت محصول تلقی گردیده و عواقب درج اشتباه آدرس به عهده خود کاربر میباشد.
کاربر موظف است در صورت ضرورت اطلاعات (یوزرنیم و پسورد اکانت) حسابی که قصد خرید اشتراک برای آن را دارد، در اختیار مجموعه جهت پرداخت و فعالسازی قرار دهد.
مسئولیت اشتباه در انتخاب محصول و خریداری آن، به دلیل بیدقتی کاربر، بر عهده کاربر میباشد و امکان مرجوع کردن محصول و یا تعویض آن با نوع دیگر مطلقاً وجود نخواهد داشت. زیرا محصولات بلافاصله پس از خرید کاربر صادر شده و امکان مرجوع کردن آنها به پنل صادرکنندهی لایسنس وجود ندارد.
کاربر موظف است قبل از خرید محصول، در رابطه با شرایط و نحوه اجرای آن تحقیق کافی به عمل بیاورد. پارس پرمیوم مسئولیتی در قبال عدم آگاهی کاربران در رابطه با استفاده از سرویس ندارد.
هر کاربر حقیقی یا حقوقی حق دارد صرفاً یک حساب کاربری در سایت پارس پرمیوم ایجاد کند. بدیهی است ایجاد بیش از یک حساب کاربری بهعنوان تخلف محسوب میشود و حق مسدود کردن یا حذف حسابهای کاربری جعلی یا تکراری در هر زمان بدون اطلاع قبلی برای پارس پرمیوم محفوظ خواهد بود.
چنانچه برای پارس پرمیوم مشخص گردد که وجه واریزی مستحقاللغير بوده و متعلق به شخص دیگری میباشد و یا این که اشخاص ثالث با عنوان برداشت غیرقانونی وجه از حساب خود شکایتی مطرح نمایند، پارس پرمیوم اقدام به قطع فوری ارائه خدمات موردی و یا کلی، همراه با فسخ قرارداد با کاربر مینماید. به علاوه، پارس پرمیوم مطابق با قوانین، موظف است مراجع قانونی ذیربط را در این باره آگاه سازد و اطلاعات کاربر را در اختیار مراجع قضایی قرار دهد و کاربر به تنهایی و مطابق این قرارداد و قوانین و مقررات موجود موظف به جبران کلیه خسارات به اشخاص ثالث و پارس پرمیوم میباشد.
ممکن است علاوه بر تعهدات این قرارداد، هر یک از خدمات دارای مقررات خاصی باشند. کاربر علاوه بر تعهدات مندرج در این قرارداد، ملزم به رعایت سایر مقررات مرتبط با خدمات است که در وبسایت پارس پریمیوم اعلام میشود.
ممکن است مقررات و شرایط خدمات پارس پریمیوم در طول زمان تغییر کنند و کاربر متعهد به رعایت آنها است. به همین دلیل کاربر موظف است جهت اطلاع یافتن از تغییرات مذکور، تمهیداتی بیاندیشد. در صورت تعارض مقررات و شرایط خدمات با مفاد این قرارداد، مفاد قرارداد میان طرفین حاکم است.
مجموعهی پارس پرمیوم واسط خرید اشتراک و لایسنس محصولات خارجی میباشد و سازندهی نرمافزار و مالک سرویس نیست. بنابراین مسئولیت هرگونه تغییر در سیاستهای سرویس ثالث و یا ناسازگاری برنامه یا سرویس با کامپیوتر یا تلفن همراه کاربر، بر عهدهی پارس پرمیوم نمیباشد. از اینرو، به کاربران گرامی توصیه میشود پیش از خرید، تحقیقات لازم را به عمل آورده و برنامه یا نرمافزار مربوطه را بر روی دستگاه خود نصب نموده و از عملکرد آن مطمئن شوند و سپس اقدام به خرید نمایند.
پارس پرمیوم هیچگونه مسئولیتی در قبال عدم دانش و آگاهی کاربران در رابطه با استفاده از سرویس، اختلال کارکرد، فیلتر یا تحریم شدن خود سرویسها و باگ نرمافزاری شرکت ثالث ندارد. لذا پشتیبانی محصول تنها شامل مشکلات ناشی از خود لایسنس میباشد.
پارس پریمیوم هیچگونه مسئولیتی در قبال تغییر تعرفههای سرویس ثالث ندارد.
اشتراک شما از زمان تحویل محاسبه میشود و ارتباطی به میزان استفاده شما از سرویس مربوطه ندارد. لذا در صورت استفاده نکردن شما، مجموعه پارس پرمیوم مسئولیتی در قبال روزهای از دست رفته اشتراکتان ندارد و پس از اتمام این مدت، ضمانت و پشتیبانی آن سفارش نیز به اتمام میرسد.
اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود ایمیل و پیامک حاوی کد خرید از سایت به کاربر نرسد، موجب از بین رفتن حق کاربر نمیشود. همچنین پارس پرمیوم مسئولیتی در قبال خرابیها و یا عدم سرویسدهی به دلیل اختلال در سرویس اینترنت و سایر زیرساختهای مورد نیاز ندارد.
مجموعهی پارس پرمیوم هیچگونه مسئولیتی مبنی بر موجود یا ناموجود بودن محتوای مورد نظر کاربر در سرویس یا محصولی که خریداری کرده است ندارد.
پارس پرمیوم در قبال افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور و یا ویروسی شدن سیستم کامپیوتری وی مسئولیتی نخواهد داشت.
کاربر موظف است قبل از خرید محصول، در رابطه با شرایط و نحوهی اجرا و استفاده از آن تحقیق کافی به عمل بیاورد. اطلاعات ذکر شده در صفحه محصول برای آشنایی بیشتر کاربر با محصول ذکر شده است و گاهی ناقص و یا به دلیل تغییر سیاست سرویسدهنده ثالث تفاوت پیدا میکنند، در نتیجه متنی یا بندی از آن قابل استناد برای "مغایرت کالا و خدمت تبلیغ شده در وبسایت با کالا و خدمات دریافتی" نیستند و سرویس دریافت شده، قابل کنسل شدن و یا عودت وجه به این دلیل را نخواهد داشت. پارس پرمیوم مسئولیتی در قبال عدم آگاهی کاربران در رابطه با استفاده از سرویس ندارد.
کاربر موظف است علاوه بر رعایت و پذیرش قوانین پارس پرمیوم، قوانین شرکت تولیدکننده نرمافزار یا سرویس ثالث را نیز رعایت نماید. در صورت تخطی از قوانین، مسئولیتی متوجه پارس پرمیوم نخواهد بود. برای مشاهده این قوانین به وبسایت شرکت ثالث مراجعه نمایید.
در زمانی که امکان ارائه محصول به هر دلیل اعم از: اتمام موجودی، تغییر پلنها یا اعمال تحریم از سمت سرویس ثالث و ... وجود نداشته باشد، هیچگونه الزامی جهت تحویل آن برای پارس پرمیوم وجود نخواهد داشت. لذا در این موارد سفارش مربوطه لغو شده و مبلغ دریافتی تماماً به حساب بانکی معرفی شده از سمت کاربر عودت داده خواهد شد.
در صورت قطع خدمات کاربر به هر علت، خسارتی به وی تعلق نخواهد گرفت و وجهی برگردانده نمیشود.
پارس پرمیوم هیچگونه مسئولیتی در قبال اسپم (Spam) شدن ایمیلهای ارسالی خود در صندوق ایمیل کاربر ندارد و وظیفه بررسی صندوق ایمیل به عهده خود کاربر میباشد.
پارس پرمیوم هیچگونه مسئولیتی در قبال ارسال، عدم ارسال یا محتوای هرگونه ایمیل از سمت سرویس/برنامه/سایت شرکت ثالث (Third Party) ندارد.
پارس پرمیوم هیچگونه مسئولیتی در قبال عدم دریافت پیامک به دلایلی از قبیل: انسداد خطوط، لغو دریافت پیامک از سمت کاربر و ... که منشاء آن پارس پریمیوم نباشد، ندارد.
افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچگونه حقی را برای خریدار یا کاربر ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی و پرداخت، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به خریدارانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان پیشنهاد ویژه که دارای محدودیت زمانی و تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمت کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که خریدار شماره سفارش دریافت کند.
در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله تأیید صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، پارس پرمیوم مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
پارس پرمیوم جهت اطمینان از صحت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری جهت احراز هویت درخواست کند.
مدت زمان تحویل سفارش از سمت پارس پرمیوم آنی و لحظهای نخواهد بود و در شرایط عادی ممکن است بین 1 الی 96 ساعت به طول بینجامد. در صورت بروز شرایط ویژه، سرویسدهنده مجاز به افزایش زمان تحویل سرویس تا 2 برابر خواهد بود.
مجموعهی پارس پرمیوم حق تصمیمگیری در مورد ارائه هر یک از سرویسها را برای خود محفوظ میدارد و در حالتی که امکان ارائه یکی از سرویسها از نظر فنی، قانونی و یا هر دلیل دیگر وجود نداشته باشد، سرویسدهنده میتواند درخواست مشترک مذکور را لغو نماید. در این صورت وجه دریافت شده کاملاً به حساب معرفی شده از سمت مشترک بازگردانده خواهد شد.
در صورت بروز مشکل و عدم همکاری کاربر در ارسال اطلاعات لازم جهت بررسی و حل موضوع، سفارش کاربر تکمیل شده تلقی خواهد شد و متعاقباً امکان ارائه پشتیبانی و ضمانت برای سفارش مورد نظر وجود نخواهد داشت.
اعلام انصراف یا درخواست تعویض اکانت کاربر فقط تا پیش از آمادهسازی و انجام سفارش و یا ناتوانی پارس پرمیوم در ارائه لایسنس مورد نظر قابل قبول است.
نوع فمیلی، اشتراکی، دانشجویی و یا اختصاصی بودن و یا ریجن و پلن سرویسها به صورت کاملاً واضح برای تمامی محصولات هم در توضیحات پلن و نوع اشتراک موقع خرید و هم در نکات انتهایی تمامی محصولات درج شده است. لذا به هیچ عنوان امکان عودت وجه برای دلایلی از این قبیل وجود نخواهد داشت.
استرداد وجه برای محصولاتی که حالت فمیلی و اشتراکی دارند، فقط در صورت استدلال منطقی خریدار وجود دارد.
اشتراک شما از زمان تحویل محاسبه میشود و ارتباطی به میزان استفاده شما از سرویس مربوطه ندارد. لذا در صورت استفاده نکردن، مجموعه پارس پرمیوم مسئولیتی در قبال روزهای از دست رفته اشتراکتان ندارد و پس از اتمام این مدت، ضمانت و پشتیبانی آن سفارش نیز به اتمام میرسد و متعاقباً امکان تعویض یا عودت وجه برای محصول مربوطه وجود نخواهد داشت.
کاربر موظف است در زمان بروز مشکل برای لایسنس و اشتراک خود، مورد را در همان زمان به پشتیبانی مجموعه اطلاع دهد. پس از اتمام اشتراک، امکان ضمانت، تعویض، پشتیبانی و عودت وجه برای اشتراک مربوطه وجود نخواهد داشت.
امکان لغو سفارش و عودت وجه به دلیل عدم همکاری کاربر یا امتناع وی از ارائه اطلاعات حساب (یوزرنیم و پسورد اکانت در سرویس مورد نظر) وجود نخواهد داشت.
طبق آییننامه اجرایی تجارت الکترونیکی، به هیچ عنوان برای محصولاتی که به صورت غیر فمیلی یا اختصاصی فعال شدهاند، امکان استرداد وجه یا تعویض محصول وجود ندارد.
در صورت لغو سفارش و درخواست استرداد وجه (از هر طرف و به هر دلیلی) پس از فعالسازی اشتراک و با موافقت مجموعه، هزینه لغو سرویس و مبالغ پرداخت شده بابت کارمزد خدمات و پشتیبانی سرویس، شارژ حساب کاربری و مدت زمان استفاده، عودت داده نخواهد شد و از مبلغ کلی استرداد کسر خواهد شد.
در صورت قطع خدمات کاربر به هر علت، نظیر عدم توجه به قوانین و ...، خسارتی به وی تعلق نخواهد گرفت و وجهی برگردانده نمیشود.
در صورتی که خرید کاربر شامل "کارمزد پرداخت درگاه واسط" شده باشد، این مبلغ شامل عودت وجه نخواهد بود.
در صورت هرگونه دستکاری اطلاعات پرداخت از قبیل: اتصال حساب بانکی دیگر یا قطع آن، کنسل کردن اشتراک و ... توسط کاربر، پس از تکمیل سفارش، امکان ارائه پشتیبانی و ضمانت به سفارش مربوطه سلب شده و متعاقباً امکان عودت وجه نیز وجود نخواهد داشت.
به دلیل عدم دسترسی پارس پرمیوم به حساب بانکی کاربران، در صورت لغو سفارش پیش از تکمیل آن از سمت پارس پرمیوم، مسئولیت پیگیری استرداد وجه به عهده خود کاربر خواهد بود.
بنا به دستور واحد کسب و کارهای مجازی پلیس فتا به منظور مبارزه با پولشویی و خرید غیرقانونی، امکان عودت وجه بدون احراز هویت (تایید شماره تلفن) وجود نخواهد داشت.
عودت و استرداد وجه تنها از طریق شماره "شبا" (شناسه حساب بانکی ایران یا همان IBAN) و به وسیلهی پایانه "پایا" بانک مرکزی به صورت مستقل و مجزا در ساعات اداری صورت میگیرد.
در صورتی که کاربر و خریدار محترم قبل از آمادهسازی سفارش درخواست لغو دهد، مبلغ 10 درصد بابت خسارت و هزینه مالیات و کارمزد بانکی از مبلغ کسر خواهد شد. بعد از آمادهسازی سفارش، هزینه به هیچ عنوان عودت داده نخواهد شد و اما در موارد خاص در صورت عودت، مبلغ مالیات و کارمزد از مبلغ کسر خواهد شد.
وجه پرداختی برای خریدهایی که حساب آنها احراز هویت (تایید شماره تلفن) شده است به فاصله ۳ الی ۷ روز کاری عودت میگردد.
مدت زمان اشتراک شما به معنی مدت زمان گارانتی تعویض اکانت یا لایسنس خریداری شده است. محصول ارسال شده دارای گارانتی تعویض اکانت در طول دوره اشتراک بوده و در صورت اتمام زمان اشتراک یا بروز هر گونه مشکل در پریمیوم بودن اکانت، با تماس با پشتیبانی محصول مربوطه تعویض خواهد شد. لذا در صورت بروز هرگونه مشکل، به پشتیبانی پیام ارسال کنید.
اشتراک شما از زمان تحویل محاسبه میشود و ارتباطی به میزان استفاده شما از سرویس مربوطه ندارد. در صورت استفاده نکردن، مجموعه پارس پرمیوم مسئولیتی در قبال روزهای از دست رفته اشتراکتان ندارد و پس از اتمام این مدت، ضمانت و پشتیبانی آن سفارش نیز به اتمام میرسد. متعاقباً امکان تعویض یا عودت وجه برای سفارش مربوطه وجود نخواهد داشت.
مدت زمان ضمانت و پشتیبانی برای لایسنس و اشتراکهای مادام العمر (Lifetime) حداکثر یک سال است.
در صورت هرگونه دستکاری اطلاعات پرداخت از قبیل اتصال حساب بانکی دیگر یا قطع حساب جاری، کنسل کردن اشتراک و... توسط کاربر، پس از تکمیل سفارش، امکان ارائه پشتیبانی و ضمانت به سفارش مربوطه سلب شده و متعاقباً امکان عودت وجه نیز وجود نخواهد داشت.
پارس پرمیوم هیچگونه مسئولیتی در قبال عدم دانش و آگاهی کاربران در رابطه با استفاده از سرویس، اختلال کارکرد خود سرویسها و باگ نرمافزاری شرکت ثالث ندارد. لذا پشتیبانی محصول تنها شامل مشکلات ناشی از خود لایسنس است.
در صورت بروز مشکل و عدم همکاری کاربر در ارسال اطلاعات لازم جهت بررسی و حل موضوع، سفارش مورد نظر تکمیلشده تلقی خواهد شد و متعاقباً امکان ارائه پشتیبانی و ضمانت برای سفارش مربوطه وجود نخواهد داشت.
مسئولیت توجه به نکات نگهداری و استفاده از اکانت و لایسنسها بر عهده خود کاربر است و در صورت عدم توجه به این نکات، مجموعه پارس پرمیوم هیچگونه مسئولیتی در قبال پشتیبانی لایسنس مربوطه نخواهد داشت و از گارانتی تعویض اکانت ساقط شده و دسترسی شما بدون عودت دادن وجه بسته خواهد شد.
در محصولات اشتراکی، در صورت دستکاری اطلاعات یا حتی به اشتراک گذاشتن لایسنس، مجموعه پارس پرمیوم هیچگونه مسئولیتی در قبال پشتیبانی لایسنس مربوطه نخواهد داشت و از گارانتی تعویض اکانت ساقط شده و دسترسی شما بدون عودت دادن وجه بسته خواهد شد.
به هیچ عنوان برای محصولات غیر فمیلی یا اختصاصی که تحویل داده شدهاند، امکان استرداد وجه یا تعویض محصول وجود ندارد.
مجموعه پارس پرمیوم تا اطلاع ثانوی هیچگونه پشتیبانی حضوری ندارد.
اپراتور پارس پرمیوم متعهد میشود تا تمامی تلاش خود را برای برطرف نمودن مشکلات مربوطه انجام دهد تا رضایت کاربر را جلب نماید. پارس پرمیوم هیچگونه مسئولیتی در قبال پاسخگویی به تیکتهای تکراری، دارای عنوان نامناسب یا سوالات نامفهوم ندارد.