معرفی لینکدین لرنینگ پلتفرم جامع دوره های آموزشی آنلاین

Saturday، ۱۸ Shahrivar ۱۴۰۲

معرفی لینکدین لرنینگ پلتفرم جامع دوره های آموزشی آنلاین

Lynda.com بستری وسیع و جامع برای آموزش آنلاین

Lynda.com که اخیراً توسط غول رسانه های اجتماعی LinkedIn خریداری شده است، یکی از محبوب ترین پلتفرم های یادگیری آنلاین است. هدف آن کمک به افراد برای دستیابی به اهداف شخصی و حرفه ای است و این شرکت این کار را از طریق دوره های ویدیویی با کیفیت که برای افراد و سازمان های مختلف تنظیم شده است انجام می دهد. شما اعتبار دوره را دریافت نمی کنید، اما گواهی پایان دوره دریافت خواهید کرد که می توانید برای ارائه به کارفرمای خود استفاده کنید.

خواه فردی باشید که علاقه مند به کسب ثروت و موفقیت شغلی هستید، کارآفرینی که به دنبال ارتقای مهارت های خود است، صاحب کسب و کاری که می خواهد برای همه کارمندان شما عضویت بخرد، یا یک مسئول مدرسه که می خواهد دانش آموزان از کتابخانه وسیع استفاده کنند؛ دوره های موجود در Lynda.com هم کیفیت و هم کمیت لازم برای رسیدن شما به هدفتان را دارد.

Lynda.com چگونه کار می کند؟

برای استفاده از Lynda.com ابتدا روی دکمه "شروع آزمایشی رایگان من" از صفحه اصلی کلیک کنید و دستورات را دنبال کنید. از شما خواسته می شود که بین برنامه های آموزشی مختلف یکی را انتخاب کنید. پس از این مرحله از شما خواسته می‌شود تا اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد کنید. (به دلیل عدم دسترسی بانک های داخل کشور به سیستم بانکی بین المللی این امکان برای کاربران ایرانی فراهم نیست. فروشگاه پارس پرمیوم با ارائه خدمات ارزی و اعتباری خود این مشکل را برای کاربران ایرانی برطرف کرده است).

اگر در حین استفاده از Lynda.com با مشکلی مواجه شدید، این پلتفرم دارای بخش راهنما مفیدی است که می توانید به آن دسترسی داشته باشید، همچنین شماره تلفن های داخلی و بین المللی دارد که می توانید برای پشتیبانی تماس بگیرید. یکی از بخش‌های جالب Lynda.com ویژگی «شروع به کار» است که کلاس‌هایی را برای دستیابی به اهداف خاص شما توصیه می‌کند.

نقد های رایج Lynda.com

از 264 منتقد در Amazon.com، 64 درصد به Lynda.com پنج ستاره از پنج ستاره داده اند. از 264، 188 نظر مثبت و 66 نقد انتقادی هستند. به نظر می رسد مشتریان طیف گسترده ای از دوره هایی که از طریق اشتراک پریمیوم به آن ها دسترسی داشته اند را مفید دانسته اند. آنها همچنین سهولت دوره ها را دوست دارند. یکی از مشتریان در ادامه ادعا کرد که مهم نیست در چه تجارتی هستید، برای ماندن در رقابت به Lynda.com نیاز دارید.

بررسی دوره های موجود در Lynda (لیندا)

  • در یک بررسی اجمالی می‌توان به نکات زیر درباره دوره های موجود در لیندا اشاره کرد:
  • در حال حاضر، آرشیو Lynda شامل بیش از 5467 دوره آنلاین است. از آنجایی که بیشتر فعالیت‌های آموزشی با کمک سخنرانی‌های ویدیویی تکمیل می‌شوند، در حال حاضر حدود 203603 آموزش تعاملی ویدیویی دارد. کارشناسان هر ماه صدها ویدیو را به این پلتفرم اضافه می کنند.
  • Lynda به طور کلی دوره های مرتبط با نرم افزار، تجارت و فناوری و همچنین برای توسعه مهارت های خلاقانه ارائه می دهد.
  • این پلتفرم به ویژه برای عکاسی، نوشتن خلاقانه، طراحی گرافیک و غیره محبوبیت روزافزونی پیدا می‌کند. مهارت‌های مشتری و مهارت‌های مایکروسافت نیز از جمله دوره‌های مفید هستند.
  • همه فیلم ها با کیفیت صوتی/تصویری بسیار بالا هستند.
  • این دوره ها را می توان به راحتی در تلویزیون، تلفن، تبلت، رایانه شخصی و همچنین سایر دستگاه های محبوب مشاهده کرد.
  • برخی از ویژگی های اصلی این دوره ها عبارتند از: لیست پخش فعال برای انواع موضوعات، نشانه گذاری ها را می توان در هر کجا که بخواهید ایجاد کرد. امکان دسترسی به رونوشت‌ها و یادداشت‌ها را نیز دارید، در حالی که به‌روزرسانی‌های منظم برای ارزیابی روی فایل‌های تمرین نیز در دسترس است.
  • لیندا به زبان آموزان با پنج زبان مختلف مانند اسپانیایی، فرانسوی و آلمانی و غیره خدمت می کند.

مزایای استفاده از دوره های Lynda برای تقویت یا یادگیری مهارت های جدید عبارتند از:

  • دسترسی نامحدود به هزاران دوره
  • دوره های مبتدی تا پیشرفته
  • دوره های کامل یا بخش های اختصاص داده شده به وظایف خاص
  • زیرنویس روی بسیاری از ویدیوها، با رونوشت کدگذاری شده زمانی
  • لیست پخش اختصاصی
  • دسترسی به مطالب مدرس دوره گواهی پایان کار

چگونه در Lynda مربی باشیم؟

اگر می خواهید به عنوان یک مربی عضوی از مجموعه بزرگ Lynda شوید و به تیم آموزشی آن بپیوندید، ایده‌ای عالی با دورنما و آینده روشن خواهد بود. Lynda همیشه از متخصصان ماهری که دانش و تخصص در زمینه خود دارند استقبال می کند. امکان ایجاد همکاری های هیجان انگیز و سودآور با Lynda وجود دارد. این پلتفرم نیاز به مدرسانی دارد که بتوانند محتوای جذابی را در قالب ویدئو برای زبان آموزان ایجاد کنند و به اندازه کافی توانایی داشته باشند که عضو فعال این نیروی کار با استعداد باشند. برای پیوستن به این تیم، باید فرمی را به صورت آنلاین پر کنید و آن را به پلتفرم Lynda ارسال کنید. اگر مهارت های شما با نیازهای آنها مطابقت دارد، متخصصان Lynda به زودی با شما تماس خواهند گرفت. از آنجایی که این یک پلت فرم بزرگ است که در سطح جهانی کار می کند، بنابراین پردازش هر درخواست به صورت جداگانه برای آنها دشوار است، اما هنگامی که فرم را به صورت آنلاین پر کردید، قطعاً درخواست شما روی میز نظارت قرار می گیرد و اگر توانایی شما مورد نیاز باشد به زودی پاسخ مثبت دریافت خواهید کرد.

آیا Lynda.com همان LinkedIn Learning است؟

از زمان انتقال سایت Lynda.com به LinkedIn Learning، به جز تغییر نام، سایت تقریباً شبیه به قبل است. ممکن است متوجه تفاوت های ظریفی مانند لوگو یا برخی تغییرات کوچک در اینجا و آنجا شوید. اما در کل تشخیص تفاوت بین وب سایت های قدیمی و جدید بسیار دشوار است. هر دو از یک موضوع و زبان طراحی استفاده می کنند.

با این حال، بزرگترین چیزی که باید در مورد انتقال بدانید این است که محتوا همچنان از طریق پلتفرم جدید در دسترس است. همه آرشیو ویدیوها، آموزش‌ها، کلاس‌ها و موارد دیگر Lynda از طریق LinkedIn Learning در دسترس هستند.